dijous, 29 de gener del 2009

Algú em pot deixar una granota?

Amics i amigues! Ahir em vaig sobressaltar quan vaig llegir el títol de la nova escapada de Patrimoni.gencat! Pel que ens diuen, ens acosten als "temps moderns"... sí, sí, però res d'una visita virtual a la Torre Agbar o al MACBA, aquests de patrimoni són tan amables de convidar-nos a fotre'ns una granota (algú coneix una botiga de roba laboral o de disfresses?) i literalment, "embrutar-nos de greix". Sí, sí, tal i com ho heu sentit! No sé a on ens volen portar perquè no m'he atrevit a continuar llegint...

La Marga diu que ella no té res per posar-se i que, en tot cas, es posarà una bata d'estar per casa així una mica velleta... Ella mateixa! Jo no li penso comprar cap altra pel seu aniversari, tu!

Només una última pregunta: els de patrimoni ens pagaran la bugaderia?

Ja us explicaré... però, per si de cas, vaig mirant altres escapades, no sigui cas que al final m'hagi de quedar a casa per no portar l'indumentària adient!