dijous, 26 de març del 2009

Ja és primavera... a patrimoni.gencat!


A patrimoni.gencat no paren tu! Entenc que ara que ha arribat la primavera ens convidin a passar un cap de setmana en plena natura, saltant amunt i avall per la Conca Dellà, que ja n’ha de ser de maca! Però això dels dinosaures no té nom... Ja li he dit a la Marga que jo passo d’emocions fortes el cap de setmana, que per sobresalts ja en tinc prou amb la feina tu!

A més, la veritat és que no estic prou en forma per emular els protagonistes de Juràssic Park, tota l’estona corrent cames ajudeu-me per fugir d’aquelles bestiotes... Quin patir! Afortunadament els dinosaures de la Conca Dellà ja no tenen la vitalitat d’altres temps i ara només en queden els fòssils, pobrets. Amb el ritme que portem jo també em quedaré petrificat un dia d’aquests...

Per sort tenim a prop la Isona romana, Aeso que li deien, i l’estany de Basturs, ideal per relaxar-nos una mica i pair les emocions (si no hi ha cap monstre a dins, és clar!). I això de la caminada pel Boumort potser que ho deixem per un altre dia, no Marga?