dijous, 9 d’abril del 2009

Me'n vaig de vacances!

Per fi arriba la Setmana Santa! I la veritat, estic molt content de tenir vacances però... entre el temps plujós que sembla que tindrem i la meva poca imaginació, encara no sé què farem la Marga i jo! Ella diu que vol anar a un balneari a relaxar-se i a què li facin massatges, que es veu que una veïna li ha dit que hi ha cada noi jovenet... Només pensa en això ella!

Total, que al final, com que no tenia cap idea, he fet cap al portal de Patrimoni.gencat... i què em trobo? Que em proposen anar a Tarragona!!! Ja he estat mil vegades allà, i a sobre, si hi torno, hauré d'agafar la Renfe... Quin cacau m'espera! Espero que entre tan circ romà, amfiteatre, temples i torres i, en definitiva, tantes pedres, hi hagi almenys un bon restaurant on menjar marisc! Si la Marga se'n va amb els jovenets del balneari, jo almenys m'atiparé de valent!