divendres, 15 de maig del 2009

Un cap de setmana per parar boig!

Quina colla de pesats els de Patrimoni! Em tenen fart amb tant Dia Internacional dels Museus, la Nit dels Museus, els concursos... Avui m'he despertat pensant en això i tot! I clar, m'he espantat una mica... Per acabar-ho d'adobar, la Marga només fa que llegir-me en veu alta les 25.000 propostes dels museus per aquest cap de setmana!

Ah! i va dient per tot arreu que pensa guanyar a tota costa el concurs fotogràfic i el del Joc dels Museus! No us ho perdeu que l'altre dia la vaig enxampar llegint l'enciclopèdia catalana al lavabo i després se'n va anar corrents a engegar l'ordinador! Segur que va anar a parar a Patrimoni.gencat...!


Senyors de Patrimoni.gencat, si veieu aquest cap de setmana algú amb actitud sospitosa o que durant el Joc dels Museus sembla fer trampes... No en dubteu: és Ella!!! Ha embogit! I, a sobre, jo no tinc cap ganes d'anar al Món Sant Benet, ni a marejar-me pel mar en un vaixell...

No accepteu soborns, oi?

Estic perdut!!!