dijous, 9 de juliol del 2009

Descobrir el nostre costat espiritual??

Ara, amb aquesta calor? Quina mandra! Que no m'atabalin tant els de Patrimoni.gencat amb muntanyes, monestirs i coves, que tinc l'activitat mental sota mínims! Encara gràcies que aquest cop no ens han proposat d'anar a Montserrat a peu... ara, això sí, ens conviden a què no paréssim quiets, com de costum! Crec que jo em quedaré a la botiga de records, que almenys tenen aire condicionat... Per cert, aquí teniu una foto de la Marga! Guapa, eh? :-)

1 comentari:

B. M. ha dit...

Doncs jo crec que no es precisament una opció cansada!. Sort n'hi ha que al nostre país i així tanta diversitat d'opcions d'oci i turisme.
Els monestirs i les hostatgeries monàstiques permeten passar uns dies de tranquil·litat, silenci, aïllament dels llocs massificats... i ofereixen uns entorns naturals particulars i extraordinaris en cada cas.
Ah! i les activitats que organitzen, l'anomenat turisme de benestar, les activitats de meditació.. mira l'exemple del Monestir de les Avellanes.. ioga al claustre, de bon matí.. o les rutes del silenci.. per les ermites de la comarca!..

Original, tranquil, relaxant.. i de casa!