dijous, 15 de gener del 2009

Un tomb per Osona

Per si encara no ho sabíeu, jo i la Marga som molt de jugar al Trivial, i l'altre dia, tot i que no em faci gràcia dir-ho, vaig pensar amb la colla de Patrimoni.gencat... Sí, com ho sentiu! Resulta que vaig endevinar (que no encertar) que Osona és la comarca que té més conills de Catalunya, i vaig pensar en l'escapada que ens proposen els dels addictes a les pedres i els museus.

Total, aquesta gent es pensa que som corredors de fons, perquè mira quina "súper-escapada"! Que si primer al centre històric de Vic, després a veure la seva casa-museu del Verdaguer (per anar a veure on dormia, no cal córrer gaire...) i després vinga a caminar cap al Monestir de Sant Pere de Casserres recitant El Canigó, per acabar a Tavèrnoles (a tot això: quan dinem?) per acabar posant punt i final a l'excursió al Pantà de Sau... Vés no ens trobem amb el Molina fent el temps des d'allà!

Si us animeu a fer aquesta escapada, ja m'explicareu...

Au, salutacions escèptiques per a tothom!