dijous, 23 d’abril del 2009

Estic gelós!

Els de Patrimoni.gencat també s'han apuntat a la moda de Sant Jordi, tu! Au, vinga a donar-nos fantàstics i entretinguts suggeriments de llibres sobre patrimoni (ideals per abans d'anar a dormir o en seriosos casos d'insomni), una agenda d'actes farcida de coses de Sant Jordi, que ja no sé escollir ni a on anar ni què fer, una escapada sobre herois i dracs (encara creuen en aquestes coses aquesta gent?) i el millor de tot: un concurs!!! Resulta que has de dir el nom de 3 "Jordis" de la cultura catalana... com si fos tan fàcil! Ara ens hem de fer tots uns "culturetes"!

En fi, que tinc una mica d'enveja... tot als "Jordis" i a mi que em bombin! Jo, que sóc l'ànima d'aquest portal! Tant que parlo d'ells, ja em podrien dedicar una setmana sencera a mi també! No tenen perdó...

A més, perquè negar-ho, el Sant Jordi aquest era un busca-raons amb afany de protagonisme... si no, de què va anar a salvar la noia del drac? A mi que m'ho expliquin!