dijous, 26 de febrer del 2009

De rua per la Garrotxa

Aquests de patrimoni.gencat encara no s'han adonat que el carnestoltes ja ha passat... I si no, mireu quina escapada ens proposen! Anar de bracet de "jueus i cristians, caçadors i recol·lectors, arquitectes i geòlegs..." Au va, i qui més? Jo, com que la ruta és per la Garrotxa i es diu "Art en erupció", havia pensat de disfressar-me de volcà, en "pat.erupció", però la Marga m'ha recordat que porta tot l'any cosint una disfressa a l'estil Maria Tudor... Total, que m'ha deixat anar que per res del món aniria acompanyada d'un volcà d'un metre i mig d'alçada! Eh! que no sóc tan tap, jo, és una manera de parlar...

En fi, que vestit o no de petit volcà inactiu, segur que aniré al Sant Sepulcre de Palera a aconseguir alguna indulgència pel menjador de casa, i després a Besalú, a fer-me passar per rabí. I si encara em queden forces i disfresses a la maleta, em posaré unes pells i uns calçotets una mica vells, i au, cap a les coves prehistòriques de Serinyà!