dijous, 19 de febrer del 2009

Deli... què?

Avui, quan m'he llevat i m'he mirat al mirall, he pensat: "Pat, cada dia estàs més vell". I m'he deprimit molt... La Marga m'ha intentat animar però al final sempre m'acaba dient que sóc un "cuentista"... Però us haig de dir que tota la culpa la tenen els de Patrimoni!



Sí, sí, com ho sentiu! Són tan moderns ells que no hi ha qui els enxampi! Que si ara també publiquen fotos a un lloc que es diu Panoramio, que si al YouTube ditxós hi pengen vídeos en anglès... i el millor de tot: ara hem d'anar a un lloc que es diu Delicious a veure webs... No en teníen prou que la secció portés un nom tan estrambòtic com "Periscopi", no! Ara han volgut embolicar més la troca afegint aquesta mena de "Deliciós" per allà al mig!

Total, que ara ja no sé de què va res, si de submarins, pastissets o què! Tanta modernitat no fa per a mi...